VANLIGA FRÅGOR

Vilka betalningsmöjligheter har jag?
Du kan betala med Visa, Mastercard, eller genom faktura från Klarna (utan extra avgifter), Klarna delbetalning eller Klarna Kampanj (köp nu, betala om två månader). Om du inte väljer något betalningsalternativ får du automatiskt en faktura utan avgifter och med 14 dagars betalningsfrist.

Hur returnerar jag en vara?
Öppet köp gäller i 30 dagar från att du har mottagit din order. Var uppmärksam på att MyMuse tar en retur kostnad på 49kr. Fyll ut den medföljda retursedeln och lägg med i paketet tillsammans med varan du vill returnera. Kontakta sedan kundservice för att motta en returetikett. Det är kundens ansvar att returen kommer till oss, och summan för ditt köp minus 49kr i retur kostnad återbetalas när vi fått in din retur.

Hur använder jag rabattkoder?
Rabattkoder registreras i kassan. Klicka på “Vidare till kassan” från kundvagnen, och markera “Använd rabattkod” under listan över produkterna i din kundvagn. Det visas då ett fält där du kan skriva in din rabattkod. Du kan inte använda mer än en rabattkod per beställning.

Leverans
MyMuse använder Bring för leverans av våra beställningar. Varorna skickas vanligtvis ut nästkommande vardag, och leveransen är ca 3-5 vardagar beräknat från vardagen efter att du la in din beställning.

Öppet köp
Hos MyMuse har du alltid 30 dagars öppet köp efter att varan är mottagen. Detta innebär att du kan returnera varan till oss i denna tidsperiod, om varan är oanvänd och en eventuell försegling inte är borttagen.

Har MyMuse butiker där kan man se och prova kläderna?
Nej. MyMuse har inga fysiska butiker. Vi tror på att våra kunder får en bättre upplevelse av att prova kläderna i lugn och ro hemma. Vi har däremot 30 dagars öppet köp, så att du kan returnera varorna ifall de inte skulle passa eller falla i smak.

Måste jag betala tull när jag handlar på MyMuse.se?
Nej, du betalar ej tull när du handlar hos oss.

Vad kostar frakten?
Frakten är gratis när du handlar för över 900 kr, handlar du för mindre kostar frakten 49 kr.

Vad kostar en retur?

Vi tar ut en avgift på 49kr när du sänder en vara i retur till oss. Vänligen kontakta kundservice på Support@mymuse.se för att mota din returetikett.

Är det möjligt att göra ändringar på min order efter att den är bekräftad?
Ta kontakt med oss på telefon eller mail så fort som möjligt. Om din order ej är packad är det inga problem att göra ändringar.

Hur vet jag att ni har varan jag vill ha på lager?
Alla produkter som finns på hemsidan finns på lager och är redo att skickas ut. Om du inte hittar modellen eller storleken du letar efter på hemsidan kan den vara slutsåld.

Villkor Integritetspolicy © Copyright 2019 MyMuse.no